ÅRSKURS 4

ÅRSKURS 4 | Brunnby Skola

Välkommen till oss i årskurs 4!

Kom-ihåg!
  • Schemat vt 24 här (uppdat 19/1)

Länk till JOHANNAS meet

Länk till EVAS meet

Länk till ERIKAS meet

I årskurs fyra arbetar vi efter Montessoripedagogikens grunder och börjar inom vissa arbetsområden arbeta gemensamt med en mer traditionell undervisning.

Alla våra elever erbjuds en grundlig och stimulerande undervisning som i lugn och ro anpassas efter varje elevs nivå. Vi ger varje elev möjlighet till att utvecklas i sin egen takt och utmanar dem där de för tillfället befinner sig i sin utveckling.

• Kom-ihåg!

Till förälder: kontakt med personalen sker antingen personligen, via telefon eller via e-mail. Brådskande ärenden bör ske personligen eller via telefon. Skicka inga muntliga meddelanden via ert barn.

Kläder och tillbehör

• Samtliga elever måste ha regnkläder och stövlar.
    • Samtliga elever måste ha idrottskläder och tillbehör anpassade till aktuell idrottslektion (gymnastikskor, vattenflaska, duschhandduk, svagt parfymerad/oparfymerad tvål/spray).
    • Vi rekommenderar medhavd frukt till fruktpausen.
    • Vi rekommenderar inneskor och extrakläder vid behov.
    • Vi rekommenderar namnmärkning av elevernas kläder.

Övrigt

• Frånvaroanmälan gör förälder via SchoolSoft varje frånvarodag senast kl. 8.00.
    • Läs gärna Brunnby Skolas trivselregler.

Vid frågor är ni varmt välkomna att höra av er till oss.

Klassmentorer:

Erika Bengtsson & Johanna Ottestig Robinson